svibnja 04, 2010

Jedan od onih supač dana!

E pa da, danas mi je sve baš onako super, osjećam se odlično, pozitivno, puna energije (a imam i debelih razloga za to koje vam zasada neću spominjati)!

Nisam vam ništa pisala o školi....ja sam tamo naprosto procvjetala i svaki put mi je sve bolje i bolje i jedva čekam četvrtak opet;-). Ekipa mi je skroz super i mislim da ćemo bit jedna perspektivna ekipa mladih stilista za godinu dana;-)! Bitno je da dolazim redovito jer stvarno brzo idemo dalje i dosta toga napravimo u tom jednom danu.
Znate što me zanima?! Imate li vi u stanu ili kući neki kutak koji vam je posebno drag, gdje se osjećate najudobnije ili kutak kojeg ste najmaštovitije uredili i onako, stvarno ste ponosni na tu činjenicu? Stavljam par sličica na tu temu...čisto malo onog što je meni na neki način posebno, a opet tako jednostavno;-). Puse!!



2 komentara:

  1. pa ne mogu vjerovat da je došao i taj dan kad ću pronaći ovakav blog na hrvatskome jeziku!svaka čast.već vidim da ima prekrasnih stvari.odmah se bacam na proučavanje.
    veliki pozdrav.
    mirjana

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala na lijepim riječima;-). Drago mi je da ti se sviđa!

    OdgovoriIzbriši