kolovoza 02, 2010

Pastelno je u điru!


Ovo su trenutno boje u kojima uživam u potpunosti...u plavoj boji očiju moje dječice s kojima bezbrižno provodim svo vrijeme ovog svijeta kupajući se na najljepšem moru na svijetu...u prekrasnim tirkiznim naušnicama s kojima sam se počastila ovo ljeto...plavom nebu bez oblačka zahvaljujući kojem se osjeća ona prava ljetna atmosfera (konačno)...novootvorenom shabby chic kafiću pored mora...šaljem vam svima poljupce pune ljubavi, nade, dobre energije i blagostanja! Uživajte u malim stvarima i veselite se!

4 komentara:

  1. Blog je divan, divan, divan! Predstavit ću te na Hobbychic-u danas, nadam se da će to rezultirati velikom brojem komentara i sljedbenika! Thumbs up!
    Tea Jukić

    OdgovoriIzbriši
  2. sviđa mi se tvoj blog:)).....a još mi se više sviđa tvoj neopterečeni način pisanja:))))......
    pusa iz Rijeke:))..........

    OdgovoriIzbriši
  3. @Tea:Hvala Tea!U made my day alsoooooo;-)))).Jako mi je drago da ti se sviđa!!
    @Mare:Hvala Mare, čitamo se i dalje onda;-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako divan tekst,kako divna slika...

    OdgovoriIzbriši