rujna 20, 2010

"Home tour" elegancije i šarma!

Zapela mi je za oko i morala sam podijeliti s vama, iako sam imala nešto drugo za vas danas...ali bit ćemo spontani;-) i nastaviti pisati o ovoj prekrasno uređenoj kući dekoratera Timothy Whealon-a u NYC-u.



Prvi dojam koji ova dnevna soba ostavlja je prozračnost, svježina, udobnost,  mir...Definitivno focal point ove sobe predstavlja otoman u prekrasnoj boji (obožavam otomane) koji služi kao stol . Boje zidova kao da se pretaču i na namještaj, jastuci (malo jačih boja i drugačijih sadržaja što se tiče oblika)  i cvijeće daju onaj završni chic akcent cjelokupnom dojmu. Ah da, kombinacija svjetlih pastelnih zidova i tamnog drvenog poda je naprosto divna!
Ovdje je vlasnik spojio svašta, ali opet dobio odličnu kombinaciju...luster, stakleni stol u kombinaciji sa drvenim stolicama!!!I kao završni touch zebrasta zdjela s voćem na stolu!! Prozračno i elegantno!
Riječi su suvišne...kuhinja je prekrasna, nježna, sa vrlo malo boje (cvijeće i voće), odlična kombinacija sa sivo-bijelim pločicama (čini mi se da je sivo)...

Nadam se da ćete uživati kao i ja u ovom sunčanom danu i obilasku ove prekrasne kuće! Puse drage moje!

4 komentara:

  1. Hvala na obilasku, definitivno sam uzivala:))
    Suncani pozdrav, iz Rijeke, Biljana

    OdgovoriIzbriši
  2. ljepo je vidjeti kombinaciju namjestaja u raznim dezenima,materjalima. kako god da kombiniraju uvjek dobiju tu prozračnost,toplinu i eleganciju doma. meni se svidio dnevni boravak zbog laganih pink boja koje prevladavaju,prozračan,pun dnevnog svjetla,a još mi je drazi zbog cvijeća u vazi!

    OdgovoriIzbriši
  3. Daaa, imaš pravo, cvijeće je prekrasno, čini mi se da su hortenzije ili nešto slično njima;-)...i meni je dnevni nekako najtopliji i najprimamljiviji;-)...

    OdgovoriIzbriši
  4. Elegantno, ženstveno i prozračno..odličan izbor!!

    OdgovoriIzbriši