ožujka 10, 2011

Console table! Voila!

Konzola ili konzolni stol u prijevodu, je definitivno komad namještaja koji na fantastičan način sa ogromnim  izborom oblika i boja može pokazati svu svoju draž, ljepotu, stil, imidž vlasnika, dok u isto vrijeme ispunjava svoju osnovnu funkciju.
Dakle, može se prikazati kao akcent u prostoru na kojem će biti nekakvi dekorativni detalji. Isto tako vrlo često ako se nalazi u hodniku na njega se stavlja mala lampa radi dodatnog osvijetljenja (npr. kod mene doma ta mala lampa u hodniku, koja daje prigušeno i diskretno svjetlo je obavezno noću upaljena radi klinaca).
Obično se postavlja uza zid u ulaznim prostorima i to ne samo radi odražavanja stila vlasnika, već i radi svoje funkcije. Konzolni stol je odlična stvar za odložiti ključeve, poštu, torbicu kad se dođe izvana. Isto tako, služi i za odlaganje stvari koje vam trebaju kad izlazite iz kuće. Mnogi stavljaju i ogledalo iznad konzolnog stola kako bi se mogli na brzinu škicnut prije negoli izađu iz kuće.
Glede oblika i stila, može imati samo dvije prednje noge, ali je onda pričvršćen za zid. Samostojeći konzolni stol može se osim uza zid postaviti i iza kauča ili sofe. U slučaju da ga se stavi iza kauča ili sofe, uputno je na njega staviti nekakve visoke dekorativne detalje. Na taj način može služiti i kao pregrada između prostora.Što se tiče oblika i materijala od kojih se rade, mogućnosti su stvarno velike.
Konzolni stol je  fleksibilan komad namještaja. Osim što se koristi u hodnicima i dnevnim boravcima, također se može koristiti i u blagovaonicama za odlaganje posuđa, u maloj radnoj sobi kao radni stol. Varijanti ima bezbroj!!!
Baš sam se raspisala, a sad slikice! Uživajte!!!










3 komentara:

  1. ja sam luda za konzolnim stocicima...jer su sarmantni i multifunkcionalni...a sve sto je multifunkcionalno-moj je favorit. mmm...posebno mi se dopada bijela konzola sa dvije nogare od kugli! zelim!
    poz

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivno!Moj favorit ja bijela s plavom pozadinom,a i ona prva je jako zanimljiva!

    OdgovoriIzbriši