travnja 18, 2012

Tapete...I love them!!!

U posljednje vrijeme su vrlo popularne zidne tapete koje ako se apliciraju samo na jedan zid čak, mogu učiniti prostor atraktivnijim,toplijim i tako podići cjelkupan dojam.
Danas postoje svakojake tapete: zidne, foto, dizajnerske,dječje i mislim da je broj uzoraka što se tapeta tiče danas neograničen.Ja ih jako volim,više sam za one suptilnijeg uzorka čisto da daju neku teksturu zidu,ali da nisu prenapadne.
 A vi?Volite li više mirnije zidove bez ičega ili temperamentnije sa stavom;-)?












Broj komentara: 5:

  1. Prva slika me je odmah pogodila u sridu... planiram u novoj dječjoj sobi takvu tapetu postaviti!

    znači, volim tapete, posebno prugaste, ali ne bih cijeli stan obložila tapetama.

    OdgovoriIzbriši
  2. Da,i ja sam o tome razmišljala,a kako mi je dječja soba dosta mala i svaki kutak mi je važan glede iskoristivosti,odustala sam od te ideje;-(...jer ta tapeta zahtjeva slobodu od bilo kakvih polica,slika i sl.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja volim sve pa mi se tako i svi ovi uzorci jako sviđaju i kad bih mogla mijenjala bih boju zida, odnosno tapete, svaki mjesec!

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožavam tapete! Ne znam da li si vidjela ovu stranicu s tapetama http://www.intrade.se/ - svidjet će ti se baš sve :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. To je to!Imaš pravo,svidjele su mi se baš sve;-)!!

    OdgovoriIzbriši