travnja 27, 2010

Cvijeće kao decor No 1!


Obožavam cvijeće, svih vrsta i oblika i mogu reći da sam pogled na vazu punu prekrasnog cvijeća na stolu u mom domu me čini sretnom...a tek miris cvijeća u mom domu...ahhhh.
Da stvarno, kad bi me netko pitao što te između ostalog čini sretnom, rekla bih: kitica lijepog cvijeća, to me stvarno može razveseliti!Baš sam skromna, jelda;-)?
Što se cvijeća kao dekora tiče, mišljenja sam da cvijeće u trenu može uljepšati i osvježiti svaki prostor i učiniti instant mini make-over;-).
Čak i kad nismo u stanju razveselit se nekom novom sitnicom za stan u cilju neke lagane promjene (recesija i to), dovoljno je samo kupiti buket prekrasnog cvijeća i dobro ga pozicionirati;-). Pogledajte što sve možemo učiniti sa malo mašte i kako si možemo uljepšati dan! Stoga uljepšajmo si dan i počastimo se;-)!!








1 komentar:

  1. I ja volim cvijeće i uživala sam gledajući ovako prekrasne cvjetne aranžmane!!!

    OdgovoriIzbriši