svibnja 09, 2010

Svibanjski ručak na otvorenom! Konačnoooooo!

 Eto, konačno sam dočekala i to da ručam na svojoj prekrasnoj terasi. Obožavam svoju terasu i točka;-))! Jučer smo zvali prijatelje da nam se pridruže na ručku i svi skupa smo stvarno uživali, prvo zbog činjenice da je kuhar (moj muž iliti gdin. Savršeni) skuhao fantastičan riblji ručak, drugo da su se djeca neometano igrala na našoj ogromnoj terasi i uživala na zraku, i na koncu kao treće sama činjenica da je ona dosadna zima iza nas i da konačno možemo početi guštati u lijepom vremenu i u svemu što nam ono nosi;-)))! Živjelo proljeće, ljeto, sunce, haljinice, more, brodice, visibabe, japankice, terasice itd.
E kad sam se već dotaknula teme terasa, red bi bio da vidimo štogod zanimljivog na tu temu. Osobno mi se sviđaju one sa drvenom pergolom i okružene s puno bilja! Za takvo nešto je nužna naravno velika terasa, ali mišljenja sam da se i mali balkončići isto tako mogu urediti slatko kako bi se osjećali ugodno, udobno i opušteno! Potrebno je samo malo mašte, bilja, boja, par stolaca i voila!
Ova prva slika je moja terasa kojoj fali bilja da zaokruži cjelinu;-)  i to je my next goal! Uživajte!!


      

                                 

Nema komentara:

Objavi komentar