lipnja 01, 2010

Dojmovi,dojmovi....


Evo me, back on track;-)...Dakle, vratili smo se i bilo nam je superiška! Svašta smo vidjeli, svugdje smo bili, Zurich je stvarno presladak ,a i imali smo sreću s vremenom jer je sve dane sjalo sunce!

Što se tiče dućana s namještajem vidjela sam par baš onako zgodnih...Centar je pun home decor dućančića baš po mojoj mjeri. Izdvojila sam dva koja su mi ostavila najbolji dojam, vjerujem da će se i vama svidjeti. To su Decoris i Herzlich. Slijede slike...Uživajte, moje dame!




                         Herzlich - PRESLATKO                         
                                                                                  

3 komentara:

  1. Anonimno2/6/10 08:25

    srca...divno=)

    OdgovoriIzbriši
  2. ruckice su predobre, no mislim da me netko pusti unutra, bankrotirala bih u roku minute ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Slažem se;-)...bilo je potrebno puuuuuuuno snage za othrvati se toj kušnji, al nekako sam uspjela i ponosim se sobom;-))...

    OdgovoriIzbriši