ožujka 12, 2012

Moj prvi design board!

Konačno sam našla zanimljivu web stranicu na kojoj se mogu poigrati sa slaganjem zanimljivih marketing mapa iliti design board-a;-)...Stranica se zove Olioboard i zamišljena je fantastično!
Dakle,kad se krene sa osmišljavanjem interijera, s desne strane se nalaze kategorije namještanja i pod svakom kategorijom su izlistani stvarni proizvodi o kojima se automatski sazna lokacija i cijena.
Ovo je moj prvi brzinski design board i mislim da je baš sladak;-)!
Uživajte i vi!!


3 komentara:

  1. Ah, same otmjene stvari, i fine nijanse boja.... glamurozno i proljetno :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ako ovako fantastično izgleda brzinski board, ne mogu ni da zamislim kako bi veličanstven dizajn stvorila da više vremena utrošiš. Olioboard je stvarno sjajan, i već dugo sam raspeta između Photoshopa i njega... u photoshopu mogu s komadom namještaja raditi šta hoću,postavljati ga u svaku situaciju pa prostor djeluje prirodnije...ali zato dok napravim bazu artikala - posijedim...dok Olioboard to već ima spremno. Na koju se stranu okrenuti?! postuj još designboarda... :D
    veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Milijana,hvala ti na komentaru,baš mi je drago da ti se sviđa;-)))
      Svaki program ima svoje prednosti,to je.Ajde mi pošalji neki designboard koji si napravila u photoshop-u kad stigneš,baš me zanima.
      POzdrav i tebi!!!

      Izbriši