studenoga 17, 2010

Ok, listen to this;-)

I tako, hodamo mama i ja jučer gradom u potrazi za nekim lijepim, svečanim stoljnjakom koji će joj uskoro trebati budući planira pripremiti večeru za drage goste, kadli naletjesmo na dućan TKZ d.o.o. u Ilici 171 (odmah prekoputa Pivovare) koji ima baš ono što smo tražile!!
Cure moje, TKZ iliti Tvornica tekstila Trgovišće (dakle, domaća proizvodnja zbog čega sam bila još i sretnija) proizvodi i prodaje kvalitetne damastne stoljnjake, nadstoljnake, posteljinu u velikom izboru boja i dezena. Ne moram niti reći da sam si i ja upiknula jedan prekrasan stoljnjak;-). U ponudi će uskoro imati i stoljnjake božićne tematike pa pogledajte ak vam je usput. Što je najbolje, cijene su super!

Inače, jako volim druženja i pripremanje večera i naravno zanimljivo i ukusno dekorirani stol uz dobru večeru. Kod mene dekoracija stola ovisi o godišnjem dobu u kojem jesmo trenutno, možda i lokaciji (ako smo negdje na moru razbacat ću par školjkica po stolu npr.), blagdanu koji nam se sprema, zatim i o karakteru gostiju koje očekujem. Čula sam od nekih kako im dekoracija stola  nije bitna koliko im je bitno da je ručak ili večera dobro spremljena, i slažem se u potpunosti..ali za mene dekoracija predstavlja melem za oči, budi apetit još više, diže raspoloženje...jednostavno rečeno, dekoracija zaokružuje tu priču dobre atmosfere, fine i ukusne večere i dobrog društva.
Slijede slike dekoracije stola u varijacijama raznoraznih blagdanskih i ostalih tematika. Nadam se da će vam se svidjeti koliko i meni,-)!Uživajte!



               Ova dekoracija mi je prekrasna, tako jednostavna,a i vrlo       lako  se može obući u Božićno ruho,-)









A kako vi volite dekorirati stol? Volite li uopće dekorirati stol?...U kojim bojama, kojem stilu? Što vas inspirira?

Broj komentara: 5:

  1. Dobri stari damast!! Najdraži mi je bijeli stolnjak, srebreni i čipkasti detalji i buket cvijeća.. Odličan izbor fotografija..

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, damast je super, odličan za održavanje i ovi noviji u modernoj varijanti stvarno mrak izgledaju! Drago mi je da ti se sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  3. slike su prekrasne,bravo za shoping! :) ;)

    pisala sam zondri,pa ću i tebi: ja osim adventskog nemam ništa na stolu. prije kad bi imala vazu sa cvijećem svima bi smetala pa bi je uvjek negdje premjestali :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Za mene je stol bez dekoracije gol i nedorečen. To ne znači da ga treba pretrpavati, ali za cvijetak u vazi, ili poneki detalj bi uvijek trebalo naći mjesta. OK, sada sam sretnica s dovoljno velikim stolom (110x230) no i u vremenima kada nas je troje stanovalo u 35 kvadrata nastojala sam oplemeniti prostor oko nas.

    OdgovoriIzbriši
  5. Rockgranny, apsolutno se slažem! I svaka čast na tolkom stolu;-), ja nažalost nemam prostora za tako nešto!Mogu mislit kak to dobro izgleda kad se lijepo dekorira.Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši