studenoga 03, 2010

Sretno Vrijeme

Kad sam počela pisati ovaj blog nisam ni u snu razmišljala o tome da bi mogla  od njega primiti toliko radosti i veselja;-)...da budem preciznija radosti i veselja koje mi priušte moje drage blogoprijateljice. Jedna od njih je definitivno Sretno Vrijeme čiji naziv bloga je i danas  potvrdio svoju vjerodostojnost, a to je da Sretno Vrijeme zaista živi svoje sretno vrijeme dijeleći nesebično tu energiju sreće i nama ostalima! Svratite na njen blog, njena toplina se može gotovo i namirisati;-))
Imate li i vi nekoga za preporučiti tko dila sa energijom topline, sreće i nesebičnosti, podijelite tu info sa ostalima;-). Takve energije su uvijek dobrodošle;-))


I zato Sretno Vrijeme, hvala ti na sreći koju si mi dala;-), a ja tebi od srca šaljem topli zagrljaj!!

3 komentara:

  1. Pa kako su ovo lijepe riječi! Hvala ti puno, ganula si me do suza! Suza sreće, naravno.....Puse

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo za post, suze radosnice su najljepša nagrada za vrijeme koje provodimo uz blogove i naša virtualna prijateljstva...

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako je, slažem se u potpunosti;-).

    OdgovoriIzbriši